Logo Yazılım Destek Hizmeti
Logo Destek Hizmeti
Logo Yazılım ürünlerinin satış sonrası, kullanım esnasında çıkan problemlerinin giderilmesidir.
Destek konusu bazen kullanım ile ilgi bilinmeyen, eksik bilgilerin sorularak programın daha efektif kullanılması olabildiği gibi,
Bazen de bilgisayar ve internet kaynaklı yazılımın çalışma sorunlarının giderilmesi olabilmektedir.
Destek Hizmeti yapılan yıllık Destek Hizmet Sözleşmesi olarak ifa edildiği gibi,
Servis Ücreti karşılığı olarak ta alınabilmektedir.
Yerinde Destek Sözleşmesi
- Sözleşme imza tarihinden itibaren 1 Yıl süre ile geçerlidir.
- En kapsamlı sözleşme türüdür. Telefon-Uzak Destek hizmetlerini kapsamaktadır.
- VeriTabanı bakımı, Yedekleme hizmeti sözleşme kapsamındadır.
- Yazılım sürümlerinin ücretsiz yüklenmesi sözleşmeye dahildir.
- Eğitim sözleşme kapmanına girmemektedir.
Telefon Destek Sözleşmesi
- Sözleşme imza tarihinden itibaren 1 Yıl süre ile geçerlidir.
- Müşteriye sadece telefon destek hizmeti sunulmaktadır. Bağlantı veya yerinde destek talebi ayrıca ücretlendirilmektedir.
Uzaktan Destek Sözleşmesi
- Sözleşme imza tarihinden itibaren 1 Yıl süre ile geçerlidir.
- Müşteriye uzak bağlantı programları ile gerçekleştirilen bir destek türüdür.


